Sunday 7 December 2008

meng UPDATE yang MALAS....

heheh dah berapa hari nih tak update... bz lorhhh..
gue kerja..cari uang lebih..
kerja ape???
jual org hahaha
30 dirham 30 dirham..40 dirham 40 dirham...50 dirham...
50dirham 1... 50 dirham 2..... 50 dirham 3
ana jual pada saudagar minyak unta...
heheh manpower supply lah...selama ni mama yang uruskan under vest distinction..
tp commision company gue yang dapat...
nak tau ape nama company???
ESL trade n services....
aku skg nih merangkap....pelajar,nydp,usahawan, kakak, anak, cucu...
banyak lg yang aku nak jd contohnya..
graduan MBA, graduan pHd, pensyarah (klu boleh), pakar motivasi, CEO hehe(cita2 mesti tinggi) n mcm2 lah yang dlm kpala otak aku..
n i'm working on it...
korg jgn ingat aku kat u aku blaja jer...mmg lah aku study tp aku bnyak tggjwb lain lg..
as my mom say.."to be succesful u have to be a multitasker" so now i'm doing alot of things at 1 time with the strong support of family n closest friends...
love u all mmmmmmuaaaaaaaaaaaahhhhhhhxxx.
till next post ...

No comments: