Thursday 19 February 2009

satu lagi minggu yang cepat jer berlalu....

test yang bnyak dlm minngu nih pun menjadikan minggu nih sgt cepat berlalu...
isnin ader test channel...lepas test channel tuh dpt cite gempar bdk2 yang amek test IM semalam ramai kantoi tiru...
haaaa...sape suruh tiru....kan dh kantoi...hehehe...
n seterusnya effect kpd test sales ari selasa...pm isa suh pm kamel jaga jugak...
n pm kamel dgr cite dh anta email to all lecturers pasal incident tuh..
guys peringatan..pm kamel memang baik dgn sudent...tp tolong jgn tipu dia jgn pijak kepala dia....
because dia pantang sume tuh...sepanjang aku belajar dgn dia last year aku ok jer...
msa intersesi dia siap belanja nasi lemak masa akhir class on presentation....
test betul lah study...dh nama kite student mmg keje kiter stdy jer...sempat or tak sempat blkg
cerita lah....
aku berjaya jawab test sales dgn cemerlang giler....heheh betul lah...
pastu mlm nya aku menjadi tutor utk ajar housemate aku ME sb dorg ade test ME mlm nih..
ader jugak sorg tercampak masuk=joe nak belajar sama...
malam td pun dorg dtg study sama gak...termasuk nas....
n pagi ni aku telah buat pertama kalinya ponteng kelas Mandarin...
hehehe....
test relationship mnggu depan di postpone...minggu lagi 1 on 5 march...
so go on girl...hard work..work smart....

No comments: