Thursday 19 February 2009

Seketika terlupakan Blog ni....

Wahai blog yang setia menantikan post yang baru...
terlupa untuk men"update"kan blog ini dengan cerita hangat yang berlaku sepanjang 2-3 minggu.

hhmmmmm.......
how to start eh??????

hahaha...
starting dgn minggu yang cuti 3 hari tuh yang thaipusam....
ari senin 9/feb aku buat mkn2 kat umah...
sekali dgn meeting society aku ler...
thanks to all exco yang dtg utk menghabiskan nasi lemak yang aku masak...
aku dah start mask dr malam tuh lg
aku masak smbal sotong..
pagi2 aku dh g pasar besar pastu start masak kul 9.30....
by kul 12.30 aku dh siap masak...
21 pot nasi lemak, sambal sotong 2 jenis sotong, ikan bilis n kacang, telur dadar, ayam goreng berempah, kangkung masak air and timun...
n di saji dgn air laichee...

hahaha dorg mkn smpai tersandar...
aku sempat tapau kan untuk chomel n ejat utk bawak balik...

memasak memang hobby aku....
bile aku tension bile aku happy aku mmg suke memasak...
aku berpegang pada prinsip "rugi jadi perempuan kalau tak pandia memasak"..
sebab ak bercita2 nak buka restoran in future...

No comments: