Wednesday 1 July 2009

Bila Dah lama tak bertemu

Pertemuan bermata-mata (lebih kurang 6 pasang mata) dgn collegemates mmg seronok..
dah lama tak jumpe gelak sama-sama bagai takde prob macam zaman belajar dulu2..
yang terlibat.....

bum a.k.a Putri Nor Fazlin,
aleng a.k.a Ahmad Fazlin Naszemi,
and c pendek a.k.a Anuar Ghazali.


manakala
Iera a.k.a Faizatul azira
(last jumpe time ida kawen)
atie a.k.a Siti athirah
(hari2 jumpe)
yours truly
elly syahirah

lama jugak la tak berjumpe dgn bum, aleng n anuar...
memandangkan aku n atie tak dpt join Konvokesyen Kolej last year (sbb aku ade final paper).
jadi kerinduan terhadap rakan-rakan seperjuangan dulu sgt lah tinggi..
nak juga tahu cerita2 terkini mereka..
bile kite dengar perkembangan n cite2 terbaru kite pun rasa bangga yang kawan2 kite dah berubah n dah berjaya....
hidup semakin bergerak pantas macam roda..kadang2 kite kehilangan org yg dpn mata kite tapi kadang2 kite lupe org yg pernah bagi sokongan di belakang kite..
mereka ni lah ibarat tulang belakang aku masa kat kolej dulu...
aku jenis yg tak boleh tgk org lebih sikit dari aku (in a positive way k)...
bile aku tgk result sesape lagi bagus dari aku aku akan compete..
even ketika dalam keadaan aku yg sgt fragile msa lepas accident...
mereka ade juga kadang2 mengguris hati..biasala lelaki mereka bersenda bergurau dgn niat tak melukakan hati kite..tapi kekadang kite yg terasa..
ape yg melucukan hati..group2 lelaki dlm kelas aku dulu sgt anti-pompuan..
ntahla mngkin dorg tak suke pompuan gedik...kitorg tak sume gedik kayh...
tp ternyata sume ni dh berubah skg...
tp ramai lagi yg tak dpt jumpe...lepas nih jika ade peluang mmg aku tak kan lepaskna peluang nk jmpe dorg sume...
silaturrahim jgn la di putus kan...

No comments: